- Nadszedł czas, aby zaprezentować także w Warszawie możliwości i potencjał naszej firmy. Do tej pory korzystaliśmy przede wszystkim z Design Center w Szczecinku – teraz również w stolicy będziemy dysponować odpowiednimi warunkami do zapoznawania profesjonalistów i klientów indywidualnych z portfolio naszych produktów. Chcieliśmy stworzyć miejsce, które nie tylko będzie miejscem ich ekspozycji, ale też da możliwości pracy twórczej z setkami wzorów, kolorów, faktur i rodzajów wykończeń. Wierzymy, że wizyta w Kronospan Design Center Warsaw będzie dla naszych gości bardzo inspirującym i pobudzającym wyobraźnię doświadczeniem – mówi Dagmara Mach, dyrektor sprzedaży Kronospan Polska.
Kronospan Design Center Warsaw powstało przede wszystkim z myślą o architektach, projektantach wnętrz i stolarzach. To oni są kluczową grupą, w sposób szczególny zaproszoną do odkrywania tej niezwykłej przestrzeni o powierzchni 300 mkw., łączącej w sobie współczesny design, nasyconą paletę barw i różnorodne materiały wykończeniowe. Znalazło się w niej miejsce na pełen asortyment produktów Kronospan.
- Czytelne, funkcjonalne a zarazem atrakcyjne wizualnie zaprezentowanie produktów marki stało się kluczowym wyzwaniem w tworzeniu koncepcji tego miejsca. Proponując poszczególne rozwiązania, staraliśmy się w dużej mierze kierować naszymi doświadczeniami zawodowymi i proponować takie, które mogą być autentycznym wsparciem w codziennej pracy architektów i projektantów. Stąd, znalazły się tu m.in.: biblioteka próbek w formie regałów, w której zaprezentowane są nieoczywiste połączenia kilku dekorów o różnej strukturze oraz kolorze, stoliki kawowe, które są przykładami rozwiązań z wykorzystaniem gięcia płyt mdf w formie zabudowy ściany oraz mebli ruchomych - opowiada Łukasz Michalski z pracowni JMW Architekci.